Forum POLITYKA 2o Strona Główna POLITYKA 2o
Twoje zdanie o...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tusk zrejterował
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum POLITYKA 2o Strona Główna -> Polska
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto 9:37, 09 Lut 2010    Temat postu:

usunąłem.
i rejteruję.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Śro 18:22, 10 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
jak już to tu powinno być "nie rozumiesz jak piszesz".
Można nie rozumieć jak się pisze i z powodu tego nasze pisanie jest inaczej rozumiane przez innych, natomiast pisać nierozumiejąć co się pisze można tylko w przypadku pisma automatycznego.



ogólnie -g....... prawda


Nadal nie rozumiesz co napisałeś. Guy with axe
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 14:56, 11 Lut 2010    Temat postu:

Filomidanek napisał:
ogólnie -g....... prawda
Nadal nie rozumiesz co napisałeś.


To nie żaden dowód tylko usilne powtarzanie żeby samemu uwierzyć.
Podobnie jak w sentencji "Życie jest piękne , można w to uwierzyć przez częste powtarzanie".

Zrobił byś rozbiór gramatyczny zdania to sam byś się przekonał. Niestety ( jak to wynika z tego co można przeczytać w Twoich postach ) jest on poza Twoim zasięgiem. Podobnie, zresztą, jak i wykształcenie z którym się tak obnosisz - myśle że góra to gimnazjum.
Jeśli się mylę to może napisz jaką, gdzie, w którym roku, szkołę wyższą kończyłeś i kto był opiekunem roku w ostatnim semestrze.
A, no i przy tak wykształconej osobie jak Filomidanek - u kogo się broniłeś.

PS
Dawniej też lokaje chadzali do średniej klasy lokali i kazali się tytułować hrabia.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 19:10, 11 Lut 2010    Temat postu:

nie rozumiesz - nie jak napisałeś - tylko CO NAPISAŁEŚ


brniesz dalej w ............ to po prostu żałosne


jak takiś ciekaw - to obrona u nieżyjącego już prof.J.Chechlińskiego

ze znanych postaci miałem zajęcia z nieżyjącym prof............. - m.in.członkiem RPP i z byłym premierem .........


Kropeczki - dla ciekawskich - niech zgadują jak chcą.LOL
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 20:05, 11 Lut 2010    Temat postu:

Patrz jakich kiepów te uczelnie wypuszczają, no Chechliński to się naprawde nie ma czym chwalić.

Śmiem twierdzić że to Ty nie rozumiesz. Co napisałem zależy od tego jak napisałem - gramatyka.
Przecież prosiłem o rzbiór zdania a Ty za leniwy albo za głupi, i tylko kłapiesz po p[różnicy dziobem.
Zeby chociaż jedno uzasadnienie jeden dowód. Ot taki jak ja dam teraz.

Janek z kurnika miał kurę.
Janek miał kurę z kurnika.

Zapewne Filomidanka zdaniem dwa rzay napisałem to samo.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 20:55, 11 Lut 2010    Temat postu:

Twój przykład - nie ma nic wspólnego z tym co napisałeś - "gramatyku".

Przerób swój znakomity cytacik przy pomocy "kury z kurnika" - będzie niezła zabawa z ciebie.


"Każda partia przemienia kraj pod dyktando przywódców ( chopie nie bądź dzieciok ) a że jaedna robi to bardziej topornie ( choć może nie tyle robi to toporniej jak tylko media bardziej ujawniają te toporne działania ) a druga bardziej chytrze i przebiegle nic nie zmienia. Ostateczne efekty takie same. "

Treść jest jednoznaczna -albo jak zwykle - nie rozumiesz co napisałeś.

"Jak" - to można pisać nie ortograficznie , nie gramatycznie, koślawo, starannie, ...... - albo głupio i niezrozumiale - co tobie się zdarza nagminnie.

Bo jak napisałeś - to widać - to typowy bełkot .

Nadal pozostaje pytanie bez odpowiedzi :

1.Jedna zmienia topornie - a druga "PRZEBIEGLE" nic nie zmienia - a efekt jest taki sam ???


btw. Po co czytasz książki - jeśli nie rozumiesz CO CZYTASZ - tak samo jak nie rozumiesz CO PISZESZ.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 23:17, 11 Lut 2010    Temat postu:

Pisałem żebyś sobie zrobił rozbiór zdania. A ty jak katarynka chyba już ze czwarty raz przepisujesz to samo.
Przecież już pisałem
Cytat:
A u Filomidanka vel Jonasza vel Leszka 2001 bez zmian.....
On to ma chyba w jakimś pliku zdanie po zdaniu i tylko kopiuje - dlatego ta jednozdaniowość.

Nie wstyd Ci?

Ja rozumiem że Ty kształcony po innym kierunku, nie po polonistyce. Ale studiowanie głównie ma na celu wyrobienie umiejętności zdobywania i wykorzystywania wiedzy. Więc skoro studiowałeś powinieneś taką umiejętność posiadać, no chyba że po prostu ukończyłeś studia wielce popularną i nagminnie stosowaną metodą 3Z.

Może zacznij od podstaw [link widoczny dla zalogowanych] a później dalej krok po kroku jakoś pojmiesz.

Dla ułatwienia dodam że istnieją ukryte części zdania. Co to są te ukryte? Takie co to w zdaniu są chociaż ich nie widać, nie napisano, niema wyrazu. Dla czego ukryte? Ano żeby w zdaniu np. nie powtarzać wielokrotnie tego samego wyrazu bo wtedy staje się ono "kwadratowe" i nie brzmi. A pisałem żebyś poczytał "Poetykę".

Nauczysz się, zrobisz rozbiór zdania, odkryjesz to co ukryte, zobaczysz że wypełnia ono ( to co ukryte ) pewną przynależność zdaniową ( jak wypełnia to znaczy że już nic innego do tego elementu zdania przynależeć nie może ) i zrozumiesz.

No to przyjemnego studiowania życzę, tym razem nie metodą 3Z dla papiórka, a dla przyjemności poszerzania światopoglądu i umiejętności posługiwania się zdobytą wiedzą.

No to Cipa. Ups zapomniałem spacji. W każdym bądź razie pa pa.

PS
No i jeszcze jedna korzyść, będziesz umiał nie tylko przeczytać i zrozumieć poprawnie zdanie wielokrotnie złożone ale być może nawet napisać takie.
Nie tylko: "ogólnie -g....... prawda", "weź się naucz".

PS2 --- Edit
No popatrz, kolejny przykład na rozumienie treści i wyrazu zdania.
Jak myślisz czy dobrze napisałem: "...będziesz umiał nie tylko przeczytać i zrozumieć poprawnie zdanie wielokrotnie złożone...", czy powinienem raczej napisać: "...będziesz umiał nie tylko przeczytać i poprawnie zrozumieć zdanie wielokrotnie złożone..."?
Obydwa fragmenty są poprawne, ale się różnią. Czym?
A słyszałeś może o przekazie emocjonalnym jaki zdanie może wyrażać?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 23:39, 11 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 7:01, 12 Lut 2010    Temat postu:

Tusk zrejterował i ma się dobrze.
Kowa. Też zrejteruj, bo kiepsko się ciebie czyta.
Wolę czytać o czymś konkretnym niż domyślne o kimś, co wcale musi lub być nie musi.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 9:57, 12 Lut 2010    Temat postu:

Panesz napisał:
Kowa. Też zrejteruj, bo kiepsko się ciebie czyta.

Kiepsko bo trudno ? Czy są jakieś inne powody"
Panesz napisał:
Wolę czytać o czymś konkretnym...

Rozbiór zdania, wierz mi, to bardzo konkretna sprawa. Z resztą widać do czego prowadzi brak takiej umiejętności.

Zrejterować nie da rady bo sytuacja i znaczenie tego słowa to uniemożliwiają - pewnie ostatecznie zrobił bym ten rozbiór zdania ...

Ale bezsensowność takiego działania ( możesz milion razy zawołać hop a kamień i tak nie podskoczy ) = wartość edukacyjna która i tak trafi w pustkę, oraz Twoje życzenie ...; dobra, olewam.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 9:57, 12 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob 7:26, 13 Lut 2010    Temat postu:

Nie ma żadnej różnicy pomiędzy rozbieraniem zdania, a robieraniem autora zdania.
I rozbierz to zdanie.
Bo nie ma różnicy, więc jest to samo.
Ale też to zdanie znaczy, że nie ma możliwości porównywania i wtedy istnieje protokół rozbieżności, a zbieżności jest zero.
I to ten drugi sens mi chodzi.
Jeżeli ktoś uważa, że rozbieranie jednego i drugieto jest to samo. to jest na tyle ...., że ...

Nie zawsze zdanie świadczy o autorze i to są wtedy plotki, bezsens i brak logiki analityka.
Czyli kolejno: wnioski z pogranicza 0 trafnych, kiepskie wiązanie faktów i brak rozumienia zdania (brak własnych podstaw, w tym też nie tylko moralnych, do takich analiz i syntez).

Z takim nadmiernym postępowaniem zawsze na forum się nie zgadzamy.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 7:27, 13 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 0:21, 15 Lut 2010    Temat postu:

Drugiego sensu nie znajduje i moim zdaniem takiego nie ma.
Możesz ten tekst podzielić, nadać fragmentom znaczniki parametryczne i przedstawić w postaci zapisu logicznego?

Ale zamieszałeś i wymieszałeś bezładnie.
Zdanie jako opinia ze zdaniem jako fragmentem tekstu, zdanie autora ze zdaniem o autorze.
Oczywiście moim zdaniem, bo tak rozumiem Twoje zdanie, oczywiście mogę się mylić ale jak uściślisz i napiszesz parę zdań na temat które zdanie jakim zdaniem jest to mogę zmienić zdanie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 0:43, 15 Lut 2010    Temat postu:

Małpia klatka.... :)

sorki, nie dysponuję greckim oryginałem...


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 0:53, 15 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 1:41, 15 Lut 2010    Temat postu:

OK Jaga ( [link widoczny dla zalogowanych] ) "алузю понял". Going out.

Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 11:35, 15 Lut 2010    Temat postu:

Bajeczka .. super. Uniwersalna.
Wspomniałam o małpiej klatce jako greckim przykładzie podwójnego znaczenia słów. A że zabawy dosyć.. to inna sprawa. :)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pon 13:21, 15 Lut 2010    Temat postu:

Вот ошибка, урок запомню, но думаю пока что решение хорошые.

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 14:06, 15 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum POLITYKA 2o Strona Główna -> Polska Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin